Karadeniz Teknik Üniversitesi Kariyer Merkezi İftar Programında Bir Araya Geldi
Karadeniz Teknik Üniversitesi Kariyer Merkezi, Ramazan ayının manevi atmosferini paylaÅŸmak, kurum içi dayanışmayı güçlendirmek ve birlik beraberlik duygusunu pekiÅŸtirmek amacıyla düzenlenen iftar programında bir araya geldi. Kariyer Merkezi çalışanları ile Yönetim Kurulu üyelerinin katılım saÄŸladığı program, samimi ve sıcak bir ortamda gerçekleÅŸtirildi.
Ramazan ayının paylaÅŸma, yardımlaÅŸma ve dayanışma ruhunu yansıtan iftar organizasyonu, kurum mensuplarının yoÄŸun çalışma temposu içerisinde bir araya gelerek hem sosyal baÄŸlarını güçlendirmelerine hem de ortak hedefler doÄŸrultusunda motivasyonlarını artırmalarına vesile oldu. Katılımcılar, bu anlamlı buluÅŸmanın kurumsal aidiyet duygusunu pekiÅŸtirdiÄŸini ifade ederek, geleneÄŸin ilerleyen yıllarda da sürdürülmesi temennisinde bulundular.
İftar programında konuÅŸan Kariyer Merkezi Müdürü Prof. Dr. Hülya KALAYCIOÄžLU konuÅŸmasında, “Ramazan ayı; birlik, beraberlik ve karşılıklı anlayışın güçlendiÄŸi müstesna bir zaman dilimidir. KTÜ Kariyer Merkezi olarak bu manevi atmosferi birlikte yaÅŸamak ve ekip ruhumuzu daha da saÄŸlamlaÅŸtırmak amacıyla bir araya gelmekten büyük mutluluk duyuyoruz.” ifadelerini kullandı.
25 Åžubat 2026