Sıfır '0'Atık Neden Önemli? Mümkün mü ?
Üniversitemiz Sıfır Atık KoordinatörlüÄŸü, Çevre Sorunları Uygulama AraÅŸtırma Merkezi ve Kariyer GeliÅŸtirme Uygulama ve AraÅŸtırma Merkezi koordinatörlüÄŸünde “Sıfır “0” Atık Neden Önemli? Mümkün Mü?” EÄŸitimi 14 Aralık 2022 tarihinde KM seminer salonunda gerçekleÅŸtirildi.
Etkinlikte Dr. ÖÄŸr. Üyesi Nurcan ÖZTÜRK ve ArÅŸ. Gör. İrem KARADENİZ çevre ve sıfır atık konulu sunumlarını gerçekleÅŸtirdi. Farabi Hastanesi personeli Ahmet ALEMDAROÄžLU ve Akçaabat Abdullah Fazıl AÄŸanoÄŸlu İlkokulu 3. Sınıf öÄŸrencilerinin geri dönüÅŸüm temalı eserleri sergilendi. Etkinlik katılımcılardan gelen soruların yanıtlanmasıyla son buldu.




24 Aralık 2022