Araştırma Görevlimiz Sıfır Atık Çalıştayında
AraÅŸtırma Görevlimiz AyÅŸe Mina ArslanbaÅŸ, 5 Mayıs 2026 tarihinde üniversitemizin ev sahipliÄŸinde geniÅŸ katılımla gerçekleÅŸtirilen 'Trabzon Sıfır Atık Çalıştayı'na katılım saÄŸlamıştır.
Sıfır Atık Vakfı tarafından 'COP31 Sürecinde Türkiye Sıfır Atık, Çevre ve İklim DeÄŸiÅŸikliÄŸi Çalıştayları' kapsamında hayata geçirilen organizasyonda; israfın önlenmesi, atık yönetimi ve kaynak verimliliÄŸi gibi kritik baÅŸlıklar 14 farklı tematik masada detaylıca incelenmiÅŸtir. Yerel sorunların ulusal politikalara entegre edilmesini hedefleyen çalıştayda, ilerleyen günlerde kamuoyuna duyurulacak olan "İl Sıfır Atık Hedef Belgesi" için son derece deÄŸerli çıktılar elde edilmiÅŸtir.
Akademik kadromuzun çevre bilinci, sürdürülebilirlik ve iklim deÄŸiÅŸikliÄŸi gibi küresel öneme sahip konularda donanımını artıran bu tür kapsamlı organizasyonlara katılımı, aynı zamanda kurumumuzun Sürdürülebilir kalkınma hedeflerine yönelik yıl içerisinde düzenlenen etkinlik sayısı stratejik göstergesine de önemli bir katkı sunmaktadır.
Sürdürülebilir bir gelecek vizyonuyla bölümümüzü etkinlikte temsil eden araÅŸtırma görevlimize teÅŸekkür ederiz.




12 Mayıs 2026
