Bölüm Öğretim Elemanlarımız ve Lisansüstü Öğrencilerimiz 'Eğiticilerin Eğitimi' Sertifikası Aldı
“Stratejik plan faaliyetleri A1.H1.4.PG1.4.5 - Yıl içerisinde eÄŸiticilerin eÄŸitimi sertifikası alan akademik personel kapsamında, Birim kalite komisyonu kararları doÄŸrultusunda eÄŸitim yetkinnliÄŸini ve akademik kaliteyi artırmak amacıyla bölüm öÄŸretim elemanlarımız ve lisansüstü öÄŸrencilerimiz 'EÄŸiticilerin EÄŸitimi' sertifikası aldı. Bölümümüz araÅŸtırma görevlilerimizden Erkan Anıl Aydın, Åžuranur Ayvaz, Funda Bilgili TetikoÄŸlu, ErtuÄŸrul Kutlu, Aleyna NalçaoÄŸlu Åženocak, Betül YeÅŸilyurt ve doktora öÄŸrencimiz Sinan TetikoÄŸlu KTÜ ÖÄŸretme ve ÖÄŸrenme Merkezi (Ö-MER) ile KTÜ Sürekli EÄŸitim Uygulama ve AraÅŸtırma Merkezi (SEM) tarafından yürütülen 'EÄŸiticilerin EÄŸitimi Sertifika Programı'nı baÅŸarıyla tamamlayarak eÄŸitim alanında uzmanlaÅŸmaya bir adım daha yaklaÅŸmıştır. EÄŸitim 26-30 Ocak 2026 tarihleri arasında çevrimiçi olarak toplam 45 saatlik canlı dersler ÅŸeklinde gerçekleÅŸtirilmiÅŸtir. Katılımcılar, öÄŸretim tasarımı, ölçme ve deÄŸerlendirme, teknoloji entegrasyonu ve yapay zekâ destekli eÄŸitim uygulamaları gibi kapsamlı eÄŸitim modüllerinden faydalanmıştır. Program sonunda yapılan sınavlar sonucunda baÅŸarılı olan araÅŸtırma görevlilerimiz e-Devlet onaylı baÅŸarı sertifikası almaya hak kazanarak pedagojik ve eÄŸitici yetkinliklerini belgelendirmiÅŸtir.
Bu baÅŸarı, bölümümüzdeki akademik kaliteyi güçlendirmek ve eÄŸitim verme yetkinliÄŸimizi daha da artırmak adına önemli bir adımdır. Tüm katılımcılarımızı tebrik ederiz!

28 Åžubat 2026