Moleküler Biyoloji ve Genetik Bölümü Beyaz Önlük Giyme Töreni Gerçekleştirildi
Moleküler Biyoloji ve Genetik Bölümü’ne yeni katılan 1. sınıf öÄŸrencilerine yönelik Önlük Giyme Töreni, 3 Ekim 2025 Cuma günü saat 10.00’da Fen Fakültesi Nazım TerzioÄŸlu Amfisinde gerçekleÅŸtirildi.
Tören, ArÅŸ. Gör. İkra ÖZKAN’ın sunumuyla baÅŸladı. Saygı duruÅŸu ve İstiklal Marşı’nın ardından Bölüm BaÅŸkanımız Prof. Dr. Nevzat BATAN açılış konuÅŸmasını gerçekleÅŸtirerek öÄŸrencilere bölüm hakkında bilgiler verdi ve bilimsel meraklarını koruyarak öÄŸrenim hayatlarını verimli geçirmeleri yönünde tavsiyelerde bulundu.
Açılış konuÅŸmasının ardından Fen Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Ali Osman BELDÜZ ve Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Ömer Faruk URSAVAÅž, öÄŸrencilere baÅŸarı dileklerinde bulundular. KonuÅŸmalarında, üniversite eÄŸitiminin önemine ve bilimin rehberliÄŸinde ilerlemenin gerekliliÄŸine deÄŸindiler. Törene ayrıca Fen Fakültesi Dekan Yardımcısı Prof. Dr. Nurhayat ÖZDEMİR, KTÜ Dış İliÅŸkiler Genel Koordinatörü Prof. Dr. Sercan EROL, Kimya Bölümü BaÅŸkanı Prof. Dr. Sedat KELEÅž, bölümümüz öÄŸretim üyeleri, öÄŸrenciler ve veliler katılım saÄŸladı.
KonuÅŸmaların ardından gerçekleÅŸtirilen önlük giyme töreninde, öÄŸrencilerimize beyaz önlükleri törene katılan öÄŸretim üyeleri tarafından giydirildi.
Tören, toplu fotoÄŸraf çekimi ve ardından düzenlenen yiyecek–içecek ikramı ile sona erdi.
03 Ekim 2025