2025-2026 Eğitim Öğretim Yılını Değerlendirmek Üzere Anabilim Dalı Toplantısı Yapıldı

10 Haziran 2026 tarihinde öÄŸretim üyelerimiz 2025-2026 EÄŸitim ÖÄŸretim Yılını deÄŸerlendirmek üzere bir araya geldi. Toplantıda; İşletme Bölümü Eylem Planımızın lisansüstü programlarımızı da kapsayacak ÅŸekilde geniÅŸletilmesi, İşletme Anabilim Dalı Sosyal Transkript Komisyonunun oluÅŸturulması, 2025-2026 EÄŸitim ÖÄŸretim Yılı İşletme Bölümü mezuniyet törenimiz akışına lisansüstü mezunlarımızın da dahil edilmesi konusu görüÅŸüldü. Toplantı, görüÅŸ ve önerilerin alınmasının ardından son buldu.
15 Haziran 2026