KTÜ SEM ve Ö-MER İş Birliğiyle Eğiticilerin Eğitimi Programı Tamamlandı

KTÜ SEM ve Ö-MER iÅŸ birliÄŸiyle yürütülen program, üniversite bünyesinde nitelikli ve sürdürülebilir eÄŸitim faaliyetlerinin güçlendirilmesine önemli katkı sundu.
Karadeniz Teknik Üniversitesi Uzaktan EÄŸitim Uygulama ve AraÅŸtırma Merkezi (KTÜ UZEM) altyapısı kullanılarak çevrim içi olarak gerçekleÅŸtirilen EÄŸiticilerin EÄŸitimi Sertifika Programı, baÅŸarıyla tamamlandı.
Toplam 45 saat süren program, 26–30 Ocak 2026 tarihleri arasında Pazartesi–Cuma günleri 09.30–17.00 saatleri arasında canlı dersler ÅŸeklinde yürütüldü. Program süresince katılımcılara; öÄŸretim tasarımı, ölçme ve deÄŸerlendirme, teknoloji entegrasyonu, yapay zekâ destekli eÄŸitim uygulamaları ile pedagojik ve iletiÅŸimsel yetkinliklerin geliÅŸtirilmesine yönelik kapsamlı içerikler sunuldu.
Program sonunda gerçekleÅŸtirilen sınavlar 6–7–8 Åžubat tarihlerinde uygulanmış olup, 100 puan üzerinden en az 70 puan alarak baÅŸarılı olan 33 eÄŸitmen baÅŸarı belgesi almaya hak kazandı. BaÅŸarılı katılımcılara e-Devlet onaylı baÅŸarı sertifikaları takdim edildi.
EÄŸitim; kurum içi eÄŸitim faaliyetlerini planlamak ve yürütmek isteyen profesyonellerden, İnsan Kaynakları alanında görev yapan uzmanlara ve eÄŸitmenlik rolünü üstlenmeyi hedefleyen katılımcılara kadar geniÅŸ bir kitleye hitap etti. Program, katılımcıların güncel eÄŸitim yaklaşımlarını benimseyen, teknolojiyi pedagojik amaçlarla etkin kullanan ve sürekli mesleki geliÅŸimi esas alan yetkin eÄŸiticiler olarak yetiÅŸmelerine katkı saÄŸlamayı amaçladı.
09 Åžubat 2026