Kasım
Kasım
Okulumuz İlk ve Acil Yardım Programı Öğrencilerine Yönelik İş Sağlığı ve Güvenliği Eğitimi Verildi
Trabzon İl SaÄŸlık MüdürlüÄŸü'nün katkılarıyla okulumuz İlk ve Acil Yardım Programı 2.Sınıf öÄŸrencilerine yönelik "İş SaÄŸlığı ve GüvenliÄŸi EÄŸitimi" verildi.7-8 Kasım 2016 tarihleri arasında İl SaÄŸlık MüdürlüÄŸü'müzün İş SaÄŸlığı ve GüvenliÄŸi biriminde görev yapan deÄŸerli eÄŸitimcilerden iÅŸ yeri hekimi Dr. YaÅŸar Birinci ve İş GüvenliÄŸi Uzmanları YaÅŸar Kırcı, Murat Osman DoÄŸru ve Hayriye Koç'tan oluÅŸan ekip tarafından öÄŸrencilerimize 12 saatlik bir eÄŸitim verildi.EÄŸitim sonunda katılım gösteren tüm öÄŸrencilerimize katılım belgesi verildi.Okulumuzda yapılan bu anlamlı etkinliÄŸe ait görsellere aÅŸağıdaki baÄŸlantılardan ulaÅŸabilirsiniz.