Ekim
KTÜ Mühendislik Fakültesi 1. Öğrenci Buluşması değerlendirme anketi
Endüstri Mühendisliği Bölümü
12 Ekim ÇarÅŸamba günü gerçekleÅŸtirdiÄŸimiz etkinliÄŸimize katıldığınız için teÅŸekkür ederiz. Sizin için faydalı ve eÄŸlenceli bir deneyim olduÄŸunu umuyoruz. Sonraki yıllarda kendimizi geliÅŸtirebilmek için geri bildirimlerinizi öÄŸrenmek istiyoruz. Bu kısa anketi doldurarak düÅŸüncelerinizi bizimle paylaÅŸmanızı rica ediyoruz (cevaplarınız anonim olarak kaydedilecektir).