Ocak
Mezun durumundaki öğrenciler için pandemi sürecinde staj uygulaması
Endüstri Mühendisliği Bölümü
Pandemi sürecinde YÖK’ün önerileri doÄŸrultusunda, öÄŸrencilerimizin staj nedeniyle mezuniyetinde gecikme yaÅŸamamaları için pandemi süresince bölüm staj uygulamalarının aÅŸağıdaki gibi yapılması kararı verilmiÅŸtir.
1. Mezun olma durumunda olup 4. sınıf ve üstü olan öÄŸrencilerin bahar dönemi süresinde en fazla 30 gün olarak staj yapabileceklerdir.
2. Staj yeri bulma öÄŸrencilerin kendi sorumluluÄŸundadır.
3. Staj baÅŸvurusu yapan öÄŸrenciler staj yapacakları kurumda iÅŸ saÄŸlığı ve güvenliÄŸi kurallarına uyacaklarını ve COVID-19 riskine karşı tüm sorumluluÄŸu kabul ettiklerini beyan ettikleri bir “ÖÄŸrenci Staj GüvenliÄŸi Beyannamesi” imzalayacaklardır.
4. ÖÄŸrenci Staj GüvenliÄŸi Beyannamesi’ni imzalayıp vermeyenlerin staj baÅŸvuru evrakları iÅŸleme konulmayacaktır.