İletişimi ve Aidiyeti Güçlendiren Buluşma
Bölüm içi iletiÅŸimi artırmak ve çalışanlar arasındaki aidiyet duygusunu pekiÅŸtirmek amacıyla bölüm baÅŸkanlığı öncülüÄŸünde bir kahvaltı programı düzenlendi.
Akademik ve idari personelin katılımıyla gerçekleÅŸen etkinlik, samimi bir atmosferde geçti. YoÄŸun geçen bir dönem sonunda bir araya gelinerek keyifli vakit geçirildi.

19 Haziran 2025