Temmuz
Uzaktan Eğitim Sürecinde Görev alan Personelimize Teşekkür Belgesi verme töreni düzenledik
Dünyada toplum saÄŸlığını etkileyen Covid-19 küresel salgın tedbirleri kapsamında uzaktan öÄŸretim çalışmalarımıza 2019-2020 EÄŸitim-ÖÄŸretim yılı Bahar döneminde aralıksız devam edilmesini saÄŸlayan ve derslerin yürütülmesinde görev alan personelimize Fakültemiz İç Bahçesinde 29 Temmuz 2020 tarihinde "TeÅŸekkür Belgesi" verme töreni düzenlendi.