KTÜ Kalite Komisyonu Üyelerinden Meslek Yüksekokulumuza Ziyaret
KTÜ Kalite Komisyonu Üyelerinden Meslek Yüksekokulumuza Ziyaret
Karadeniz Teknik Üniversitesi (KTÜ) Kalite Komisyonu, 2025 yılı saha ziyaretleri programı kapsamında Meslek Yüksekokulumuzun Kalite Güvence Sistemini deÄŸerlendirmek amacıyla birimimizi ziyaret etti (30 Ekim 2025/ Saat:13.15)
GerçekleÅŸtirilen toplantıya; KTÜ Kalite Komisyonu 1. Takım üyeleri (Prof. Dr. Asu BEÅžGEN baÅŸkanlığında), Meslek Yüksekokulu Müdürümüz Prof. Dr. İlhan DENİZ, Birim Kalite Komisyonu BaÅŸkanımız ÖÄŸr. Gör. Seda AKYAZ ALAÇAM, öÄŸrenci temsilcimiz ve Birim Kalite Komisyonu üyelerimiz katılım saÄŸladı.
Toplantı, KTÜ Kalite Komisyonu üyelerinin kendilerini tanıtmalarıyla baÅŸladı. Ardından Birim Kalite Komisyonu BaÅŸkanımız ÖÄŸr. Gör. Seda AKYAZ ALAÇAM, birimimizin kalite güvence sistemine iliÅŸkin sunumunu gerçekleÅŸtirdi. Program, soru-cevap bölümüyle sona erdi.
KTÜ Kalite Komisyonunun bu ziyareti, Meslek Yüksekokulumuzun kalite kültürünün geliÅŸtirilmesi ve sürekli iyileÅŸtirme çalışmalarına önemli katkı saÄŸlamıştır.
31 Ekim 2025