Temel Siber Güvenlik ve Bilinçli İnternet Kullanımı
Temel Siber Güvenlik ve Bilinçli İnternet Kullanımı Semineri GerçekleÅŸtirildi
Siber Suçlarla Mücadele Daire BaÅŸkanlığı tarafından baÅŸlatılan ve toplumu internet bağımlılığı, bilinçli internet kullanımı, siber güvenlik, sosyal medya kullanımı, siber zorbalık ve teknoloji bağımlılığı gibi konularda bilinçlendirmeyi amaçlayan SiBERAY Projesi kapsamında, Meslek Yüksekokulumuzda bilgilendirici bir seminer düzenlenmiÅŸtir.
Karadeniz Teknik Üniversitesi bünyesinde, Siber Suçlarla Mücadele Åžube MüdürlüÄŸü Önleme Büro AmirliÄŸi görevlilerince verilen seminer, 29/.04/2025 tarihinde saat .14 30’da yüksekokulumuzda gerçekleÅŸtirilmiÅŸtir. Akademik ve idari personel ile öÄŸrencilerimizin katılım saÄŸladığı seminerde, “Temel Siber Güvenlik, BiliÅŸim Suçları, Sosyal Medya ve İnternet Dolandırıcılıkları Farkındalık EÄŸitimi” baÅŸlığı altında görsel ve iÅŸitsel sunumlar yapılmıştır.
Bu etkinlik, internet ve teknoloji kullanımında bireylerin ve toplumun karşılaÅŸabileceÄŸi risklere karşı farkındalık oluÅŸturulması, bilinçli ve güvenli teknoloji kullanımı bilincinin yaygınlaÅŸtırılması açısından önemli bir adım olmuÅŸtur.
Katılım saÄŸlayan tüm personel ve öÄŸrencilerimize teÅŸekkür ederiz.
12 Mayıs 2025