Merkezimiz ile Trabzon İl Tarım ve Orman Müdürlüğü Arasında İş Birliği ve Proje Fırsatlarına Yönelik Toplantı Gerçekleştirildi
Merkezimiz ile Trabzon İl Tarım ve Orman MüdürlüÄŸü arasında gerçekleÅŸtirilen toplantıya; Merkez Müdürü ÖÄŸr. Gör. Emrah AYVAZ, Merkezimizden ÖÄŸr. Gör. Gözde SAÄžLAM ve ÖÄŸr. Gör. M. Serhat ÜNVER ile Trabzon İl Tarım ve Orman MüdürlüÄŸünden Ziraat Mühendisi Engin PEHLİVAN, Gıda Mühendisi FatoÅŸ PEKGÖZ ve Ziraat Mühendisi Ömer BAYTAR katılım saÄŸladı.
Toplantıda; tarım, gıda, kırsal kalkınma ve doÄŸal kaynakların sürdürülebilir yönetimi alanlarında yürütülebilecek ortak çalışmalar ile ulusal ve uluslararası fon kaynakları kapsamında geliÅŸtirilebilecek proje fırsatları ele alındı. Kurumların öncelikli çalışma alanları ve ihtiyaçları doÄŸrultusunda potansiyel iÅŸ birliÄŸi alanları deÄŸerlendirilirken, ortak proje geliÅŸtirilmesine yönelik izlenebilecek süreçler hakkında görüÅŸ alışveriÅŸinde bulunuldu.


26 Haziran 2026