Bölüm Başkanımız Bölüm Öğrencilerimiz ile Bir Araya Geldi
26.02.2026 tarihi saat 12.30’da Meslek Yüksekokulumuz konferans salonunda bölüm öÄŸrencilerimiz ile bölüm baÅŸkanı ÖÄŸr. Gör. Dr. Damla EKER bir araya geldi.
Toplantıda ÖÄŸr. Gör. Dr. Damla EKER tarafından bölüm öÄŸrencilerine bölüm danışma kurulundan yeni mezunlardan beklentilere dair alınan bilgiler aktarıldı; eÄŸitim – öÄŸretim hayatlarında edindikleri kazanımlara not kaygısından daha geniÅŸ bakış açısıyla yaklaÅŸmanın, iÅŸ hayatına dair sosyal medya mecralarında bulunmanın, öÄŸrenci – danışman iliÅŸkilerinin aktifliÄŸi ve sürekliliÄŸi ile proje geliÅŸtirme, etkinlik ve çeÅŸitli eÄŸitimlere katılmalarının faydası anlatıldı. ÖÄŸrencilerin eÄŸitim – öÄŸretim süreçlerine dair beklentilerinin dinlenmesi ve soru cevap kısmının ardından karşılıklı iyi dilek ve temennilerle toplantı son buldu.
26 Åžubat 2026