Ocak
Fakültemiz Öğretim Üyesi Prof. Dr. Rezzan ALİYAZICIOĞLU'nun TÜBİTAK Fen Lisesi Müfredat Geliştirme Çalışmaları Görevlendirmesi
Eczacılık Fakültesi
17 Mayıs 2021 tarihinde "T.C. Milli EÄŸitim Bakanlığı ile T.C. Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı Arasında Fen Lisesinin KuruluÅŸu ve İşletilmesine İliÅŸkin İşbirliÄŸi Protokolü " imzalanmış olup protokol çerçevesinde temel bilimler alanında nitelikli insan gücü yetiÅŸtirmeye yönelik olarak TÜBİTAK Fen Lisesi kurulmuÅŸ ve 2021-2022 eÄŸitim ve öÄŸretim yılında faaliyete geçmiÅŸtir. TÜBİTAK Fen Lisesinde uygulanacak olan 9-12. sınıf zorunlu ve seçmeli derslerin öÄŸretim programlarının geliÅŸtirilmesi sürecinde fakültemiz öÄŸretim üyesi Prof. Dr. Rezzan ALİYAZICIOÄžLU görev alacaktır.
ÖÄŸretim üyemizi tebrik eder, bundan sonraki çalışmalarında baÅŸarılar dileriz