GENEL SEKRETERLİK
180 GÜNLÜK EYLEM PLANLARI
Enstitü Bilgi Sistemi Bilgilendirme Toplantısı Gerçekleştirilmiştir.
Üniversitemiz Genel Sekreterliği koordinasyonunda ve sürece ilişkin paydaşlarımızdan oluşturulan çalışma gruplarının katkılarıyla yürütülen Genel Sekreterlik 180 Günlük Eylem Planlarında (1,2,3,4 ve 5.) Enstitü Bilgi Sistemi Yazılımı İçin İş Planı Hazırlanması, Tamamlanması planlanmıştır.
Eylemle enstitülerin ve lisansüstü öğrencilerinin tüm iş ve işlem süreçlerinin çevrim içi ortamda yürütülmesini sağlayacak çevrim içi bir sistem geliştirilmesi için birinci eylem planı döneminde enstitüler arasında bir çalışma grubu oluşturulmuştu. İkinci eylem planı döneminde ise çalışma grubu ile toplantılar yapılmıştır. Enstitülerin çevrim içi sistemden beklentileri yazılı olarak alınmış ve yine çalışma grubu tarafından planlanan sistem için yapılandırılmış tasarım çalışmaları yapılmıştır. 3. Eylem planı döneminde ise yazılım geliştirme çalışmasına başlanmış ve 1 nolu iş paketi çalışması tamamlanmıştır.
Dördüncü ve Beşinci eylem döneminde de Üniversitemiz Bilgi İşlem Daire Başkanlığı yazılım grubu tarafından Enstitü Bilgi Sisteminin yazılım süreci tamamlanmış ve Üniversitemizin Enstitü Müdürlerine, Müdür Yardımcılarına, Enstitü Sekreterlerine ve Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı personeline yönelik bilgilendirme gerçekleştirilmiştir.
07 Kasım 2022
Üniversitemiz daire başkanlıkları ve diğer idari birimler tarafından, görevlerine yeni başlayan Üniversitemiz Rektör yardımcılarına birim genel tanıtımlar gerçekleştirdi.
30 Eylül 2024
İdari personelimize yönelik Memur Akademisi çatısı altında verilen modüler eğitimlerin yanında Tezsiz Yüksek Lisans yolculuklarında kontenjan ve ücret indirimi desteği veriliyor.
10 Eylül 2024
Üniversitemizde son 4 yıl içerisinde yapılan çalışmaların özet olarak anlatıldığı "4 Yılda Neler Oldu?" kitapçığı yayınlandı.
06 Ağustos 2024
Üniversitemizin 2025-2027 yılları yatırım programı tekliflerinin planlandığı toplantı üst yönetim ve sorumlu harcama birimlerimizin katılım gerçekleştirildi
08 Temmuz 2024
Toplu Sözleşmelerle ilgili olarak Üniversitemiz Senato Salonunda Kurum İdari Kurul toplantısı gerçekleştirildi.
16 Mayıs 2024
Toplu Sözleşme Görüşmelerinin Yapılma Usul ve Esasları hakkında toplantı gerçekleştirildi.
29 Nisan 2024
Kaynakların yönetimi ve finansal yönetime ilişkin tanımlı süreçler oluşturarak kurumsal kapasiteyi güçlendirmek üzere geliştirilen bir model olarak eylem planları hazırlandı.
17 Nisan 2024
Satın Alma Şube Müdürlüğü, Aldığı Geri Bildirimler Doğrultusunda Süreçlerini İyileştiriyor
05 Mart 2024
Üniversitemiz Memur Akademisi çatısı altındaki idari personelimizin, 9 aylık modüler eğitimlerden sonra sınav ve mülakat sürecini başarı ile tamamlamaları halinde atamaları yapılmaktadır.
27 Şubat 2024
2024 Yılı Görevde Yükselme ve Ünvan Değişikliği Sınav sürecini birlikte planlamak üzere Eğitim ve Sağlık Hizmet Kolu Sendika Temsilcileriyle toplantı gerçekleştirildi.
23 Şubat 2024