HİZMETLER
Aralık
Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı Çağrı Merkezi Memnuniyet Anketi
Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
Değerli Paydaşlarımız,
Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı olarak sizlerin fikirlerinize önem veriyoruz. Bu kapsamda aşağıda sunulan anket, Çağrı Merkezimizin hizmet kalitesini ve memnuniyet düzeyini ölçmek, değerlendirmek ve iyileştirmeye açık alanlarının tespit edilerek gerekli önlemlerin alınması amacı ile düzenlenmiştir.
Sorulara vereceğiniz cevaplar Kalite Yönetim Sistemi çalışmaları kapsamında bize ışık tutacak ve çalışmalarımıza yön verecektir. Bu nedenle anketin özenle doldurulması önem arz etmektedir.
İlginiz için çok teşekkür ederiz.
Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı Çağrı Merkezi Mennuniyet Anketi
Ocak
2024 DGS Ek Yerleştirmede Tercih Hakkı Tanınmayan Programlara Ek Madde-1 İle Yatay Geçiş Başvuru Hakkı (İç Mekan Tasarımı Programı )
Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
Ocak
2024-2025 Eğitim Öğretim Yılı Bahar Yarıyılı Kurumlar Arası Yatay Geçiş (Önlisans) ve Yandal Başvuru Süreçleri
Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
Ocak
2024-2025 Bahar Yarıyılı Lisansüstü Programlara Kayıt İşlemleri
Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
Aralık
Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı Paydaş Memnuniyet Anketi
Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
Aralık
2024-2025 Eğitim-Öğretim Yılı Bahar Yarıyılı Lisansüstü (Tezli Yüksek Lisans, Tezsiz Yüksek Lisans ve Doktora) Başvuruları
Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
Aralık
Zorunlu Yabancı Dil Hazırlık Sınıflarında Başarısız Olup Üniversitemizde Türkçe Öğretim Yapan Programlara Yerleşenlerin Kayıt İşlemleri
Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı