duyurular

29

Ocak

Personel Performans Değerlendirmesinin II. Uygulama Dönemi Başlıyor!

Personel Daire Başkanlığı

Değerli Personelimiz,

I. uygulama döneminin ardından yönetim sisteminin tanıtımı, değerlendirici ağları, değerlendirme ve sonuç ekranı, kişiye özel geri bildirim metinleri gibi sistemsel iyileştirmelerin yanı sıra değerlendirme ölçekleri yönetici, genel idari, teknik ve sağlık olmak üzere dört farklı çeşitte geliştirilmiştir. Bununla birlikte ölçekler yalınlaştırılmış ve 12 madde ile sınırlandırılmıştır. Diğer taraftan, kontrol mekanizmaları attırılmış olup tutarsız değerlendirmeler anında tespit edilerek yeniden değerlendirme yapılması istenilmektedir.

II. uygulama dönemi olarak Farabi Hastanesi Başhekimliği hariç olmak üzere 29 Ocak ile 09 Şubat 2025 tarihleri arası seçilmiş olup; değerlendirme sistemine hem KTÜ Bilgi Yönetim Sistemi ekranında yer alan Performans Yönetim Sistemi butonu hem de KTÜ Mobil uygulaması aracılığıyla Performans Yönetim Sistemi butonuyla 29 Ocak 2025 tarihinde saat 10.00'da erişim sağlanabilecektir. KTÜ Mobil uygulaması ile erişim sağlayacak personelin uygulamayı indirmesi veya uygulamayı kesinlikle güncellemesi gerekmektedir.

Performans Yönetim Sistemine giriş yapabilmek veya sayfaya erişilememesi durumunda yapılması gereken işlemleri aşağıdaki tanıtım videolarından çözümler üretebilirsiniz.

Sisteme Nasıl Girebilirim?

29 Ocak ile 09 Şubat 2025 tarihleri arasında buraya tıklayarak Performans Yönetim Sistemine erişebilirsiniz.

Sizler için aşağıdaki 30 saniyelik içerikler hazırlanmıştır. Lütfen inceleyiniz.