Her dönem yapılanEmpati toplantısı bu dönem 3 Aralık Salı günü saat 15:30'da D1 dersliÄŸinde yapılacaktır.
Toplantı saati hem 1. öÄŸretimlerin hem de 2. öÄŸretimlerin daha rahat katılması için 15:30 olarak seçilmiÅŸtir.
Toplantıya tüm öÄŸrencilerimiz davetlidir.