Åžubat
2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılı Bahar Dönemi'nin Tüm Öğrencilerimiz ve Akademik Camiamız İçin Hayırlı Olmasını Temenni Ediyoruz
Orman Fakültesi
Karadeniz Teknik Üniversitesi Orman Fakültesi Dekanlığı olarak, 2025–2026 EÄŸitim-ÖÄŸretim Yılı Bahar Dönemi’nin tüm öÄŸrencilerimiz ve akademik camiamız için hayırlı ve baÅŸarılı geçmesini temenni ediyoruz.
Yeni dönemin; bilimsel üretkenliÄŸin arttığı, akademik çalışmaların güç kazandığı, bilgi ve tecrübenin paylaşılarak çoÄŸaldığı verimli bir süreç olmasını diliyoruz. ÖÄŸrencilerimizin hedeflerine emin adımlarla ilerlediÄŸi, araÅŸtırma ve projelerde önemli baÅŸarılar elde ettiÄŸi; akademik ve idari personelimizin ise özverili çalışmalarıyla fakültemizi daha ileriye taşıdığı bir dönem olacağına inanıyoruz.
Orman Fakültesi olarak sürdürülebilir çevre, doÄŸal kaynakların korunması ve bilimsel geliÅŸim doÄŸrultusunda yürüttüÄŸümüz eÄŸitim ve araÅŸtırma faaliyetlerinin bu dönemde de artarak devam edeceÄŸine olan inancımız tamdır.
Tüm öÄŸrencilerimize ve deÄŸerli akademik camiamıza saÄŸlıklı, huzurlu ve baÅŸarılarla dolu bir bahar dönemi dileriz.
Orman Fakültesi Dekanlığı