Engelli Personelimiz Askerlik Yemini Etti
KTÜ Engelli ÖÄŸrenci Birimi olarak askerlik görevinden muaf olmuÅŸ dezavantajlı personellerimiz ile 17. Komando Tugay Komutanlığı Åžht. ÜstÄŸm. Hakkı Erdal KURTOÄžLU Kışlası'nda (Boztepe) icra edilen Temsili Askerlik Uygulamasına katıldık. Daha önce giyme ÅŸansını bulamadıkları bu ÅŸerefli üniformayı giyerek, Yüce Devletimiz ve ÅŸanlı Türk Silahlı Kuvvetleri'nin saÄŸladığı Temsili Askerlik Uygulaması sayesinde askerlik yemini içildi. Personelimize ve ailelerine bu gururu yaÅŸattıkları için Devletimize, Türk Silahlı Kuvvetlerine, Rektörümüze ve Rektör Yardımcılarımıza teÅŸekkürlerimizi sunarız.
19 Mayıs 2024