Kosova'dan Gelen Erasmus+ Öğrencimiz Yazılım Mühendisliği Bölümü'nde Bahar Dönemi Boyunca Eğitimine Devam Edecek

Kosova'da bulunan University of Prishtina'dan Üniversitemizin Mühendislik Fakültesi Yazılım MühendisliÄŸi Bölümü'ne gelen Erasmus+ öÄŸrencimiz Dion Krasniqi, KTÜ DeÄŸiÅŸim Programları KoordinatörlüÄŸü ekibinden ÖÄŸr. Gör. Onur AYDIN eÅŸliÄŸinde ilgili bölümün Erasmus+ koordinatörü Doç. Dr. Hülya DOÄžAN ile bir araya geldi. Avrupa dışındaki ortak ülkelerle öÄŸrenci deÄŸiÅŸimine olanak saÄŸlayan Erasmus+ KA171 projesi kapsamında Üniversitemize gelen üçüncü öÄŸrencimiz olan Dion ile yapılan toplantıda kendisine Erasmus+ süreci hakkında bilgi verildi. Toplantı hatıra fotoÄŸrafı çekilmesiyle sona erdi. Dion, Erasmus+ ÖÄŸrenci ÖÄŸrenim HareketliliÄŸi kapsamında eÄŸitimine 2025-2026 akademik yılı bahar dönemi boyunca üniversitemizde devam edecek.
09 Mart 2026