Meslek Yüksekokulumuzda Akademik Genel Kurul Toplantısı Gerçekleştirildi
Meslek Yüksekokulumuz Akademik Genel Kurulu, Müdürümüz Prof. Dr. Özcan ÖZYURT baÅŸkanlığında, Meslek Yüksekokulumuz toplantı salonunda 19.01.2026 tarihinde gerçekleÅŸtirildi. Toplantıda; 2025-2026 EÄŸitim ÖÄŸretim Yılı Güz Yarıyılının deÄŸerlendirilmesi, 2025-2026 EÄŸitim ÖÄŸretim Yılı Bahar Yarıyılı planlaması, Mesleki EÄŸitim DeÄŸerlendirme ve Akreditasyon (MEDEK) baÅŸvuru hazırlıkları ile Stratejik Planın deÄŸerlendirilmesi konuları ele alındı.
Akademik Genel Kurulda yapılan deÄŸerlendirmede, 2025-2026 EÄŸitim ÖÄŸretim Yılı Güz Yarıyılı final sınavlarının tamamlanmasıyla birlikte dönemin genel olarak baÅŸarılı bir ÅŸekilde yürütüldüÄŸü ifade edildi.
2025-2026 EÄŸitim ÖÄŸretim Yılı Bahar Yarıyılı planlaması kapsamında; ders görevlendirmeleri ve ders programlarının hazırlanmasına, önceki dönemlerde olduÄŸu gibi PerÅŸembe günleri 13.00–14.00 saatleri arasının etkinlik saati olarak uygulanmasına devam edilmesi, komisyonların belirlenen takvim doÄŸrultusunda çalışmalarını sürdürmesi ve yapılan toplantıların sonuçlarının rapor hâline getirilmesi kararlaÅŸtırıldı. Ayrıca bölümler arası iÅŸ birliÄŸinin artırılmasına yönelik çalışmaların önemine dikkat çekildi.
Toplantıda ayrıca, Meslek Yüksekokulumuz programlarının Mesleki EÄŸitim DeÄŸerlendirme ve Akreditasyon (MEDEK) baÅŸvuru sürecine yönelik hazırlıkları ele alındı. Bu kapsamda, baÅŸvuru yapacak programlar için gerekli planlamaların yapılmasına karar verildi.
Akademik Genel Kurulun son gündem maddesinde ise 2025 Yılı Stratejik Planı kapsamında yapılan veri giriÅŸleri deÄŸerlendirildi. Veri giriÅŸi yapılmayan alanlara odaklanılarak, eksikliklerin giderilmesi ve veri giriÅŸlerinin yapılabilmesi için gerekli çalışmaların yapılmasına karar verildi.
19 Ocak 2026