haberler

Müdür-Öğrenci Buluşmaları Kapsamında Lojistik Programı Öğrencileri ile Toplantı Gerçekleştirildi

Meslek Yüksekokulumuzda gerçekleÅŸtirilen Müdür–ÖÄŸrenci BuluÅŸmaları kapsamında Yönetim ve Organizasyon Bölümü Lojistik Programı öÄŸrencileri ile bir araya gelindi.

Lojistik Programı öÄŸrencilerinden gelen talepler doÄŸrultusunda düzenlenen buluÅŸma, 05 Mart 2026 tarihinde saat 12.30’da Meslek Yüksekokulumuz konferans salonunda gerçekleÅŸtirildi. Meslek Yüksekokulu Müdürümüz Prof. Dr. Özcan ÖZYURT’un katılımıyla gerçekleÅŸen toplantıda öÄŸrenciler, eÄŸitim süreçleri, okulun fizikî imkânları, bu imkânlardan yararlanma ÅŸekilleri ve idari süreçlere iliÅŸkin görüÅŸ, öneri ve taleplerini dile getirdi.

Karşılıklı görüÅŸ alışveriÅŸinin gerçekleÅŸtiÄŸi toplantıda öÄŸrencilerin talepleri deÄŸerlendirilirken, mevcut imkânların daha etkin kullanılması ve öÄŸrencilerle yönetim arasındaki iletiÅŸimin güçlendirilmesine yönelik deÄŸerlendirmelerde bulunuldu.


05 Mart 2026

Erişilebilirlik

Az Gören
Disleksi
DEHB
Epilepsi
Renk Körlüğü
Katarakt
Yaşlı Dostu
Motor Bozukluk

Dil Seçenekleri

Türkçe
English
العربية
Русский
Deutsch
Français
Español
Português

Renk Körlüğü Filtreleri

Kırmızı-Yeşil
Yeşil-Kırmızı
Mavi-Sarı
Yüksek Kontrast

Arka Plan ve Kontrast

Koyu Mod
Mavi Işık
Gri Tonlama
Resim Gizle

Yazı ve Metin

Küçült (-)
Normal (A)
Büyüt (+)
Disleksi Font
Metin Boşluğu
Satır Aralığı
Sola Yasla

Okuma Araçları

Sesli Oku (Tıkla)
Okuma Şeridi
Başlık Vurgusu
Büyük İmleç