Enstitümüzün Gülen Yüzü ve Kurumsal Hafızası Cemal Samuk'a Veda
Üniversitemizin farklı birimlerinde uzun yıllar özveriyle görev yapan, Enstitümüzde ise uzun süredir "Enstitü Sekreteri" olarak yol arkadaÅŸlığımızı yürüten kıymetli büyüÄŸümüz Cemal Samuk emekliye ayrılmıştır.
Cemal Bey, sadece bir idari amir deÄŸil; sabrı, nezaketi ve her zaman çözüm odaklı yaklaşımıyla hepimiz için gerçek bir "Cemal Abi" olmuÅŸtur. Yıllar boyunca biriktirdiÄŸi tecrübesini, kurumumuza olan aidiyet duygusuyla birleÅŸtirerek Enstitümüzün geliÅŸimine paha biçilemez katkılar sunmuÅŸtur.
Kendisine bugüne kadarki tüm emekleri için en içten teÅŸekkürlerimizi sunuyor; bundan sonraki hayatında ailesi ve sevdikleriyle birlikte saÄŸlıklı, huzurlu ve mutlu bir emeklilik dönemi geçirmesini temenni ediyoruz.
01 Ocak 2026